martes, 2 de diciembre de 2008

VOLVO Ó "KKUET BAR"

Asi é. Volvo ó KKUET BAR. Será o próximo sábado día 13 decembro a partir das 12 da noite. Será xa a terceira vez que esteña neste local tan especial para min. Considerándoo como a miña casa. Porque xusto este mesmo día, cumprirase un ano da miña primeira actuación no local. E imos pola terceira. Polo tanto grazas anticipadas a Iván por confiar en min.
É certo que non fai moito, estiven tocando alí mesmo. Polo tanto levarei na miña guitarra novos temas que vos fagan disfrutar e cantar, cancións que estrearei porque a ocasión o merece. Un poema titulado "Amor barro", composto polo poeta cervense Xacobo Casal, será un deles. Para mín é un luxo e unha honra poder interpretar letras deste compañeiro e amigo.
Que o frío non sexa un impedimento. É nadal. Un saúdo.
Ramiro Chaves

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Saludos:
Le invito acudir a mi blog para leer un artículo en el que narro lo que me ha ocurrido con mi banco; el Santander Central Hispano. Tenerlo en cuenta le valdrá para que el toro no le atrape como sí que hizo conmigo.
Yo personalmente me he quedado de piedra, aún estoy que trino.
Un abrazo desde Gran Canaria.

Ramiro Chaves dijo...

Hola, perdona pero no entiendo muy bien lo que pusiste en el comentario.
Un saludo